تو هیچ چیز کم نداری برای همه چیز بودن من..

امروزبااینکه خیلی وقتم نمیگذره ازدیدن نفسم ولی یهو دلم هواشو کرده...

اخرین باری که دیدمش اصلا نتونستم بهش نگاه کنم خودمو زده بودم به بیخیالی...

انگاربرام مهم نیست کنارم وایساده ولی ازته دلم هزاربارخداروشکرمیکردم که...

عین فرشته هاعین یه عشق واقعی جلوم وایساده خیلی ازکارم ناراحت شدم...

ولی تازگیاکه میبینمش همیشه ته دلم قرصه یه جورایی فک میکنم دوسم داره...

یه جورایی عین همیشه ترس ازدست دادن حامدموندارم....

خدایاهرجاهست مواظبش باش امیدوارم همیشه لبش خندون باشه...

ومنم به یاد لب خندونش شاد....دوستت دارم تنهاعشق زندگیم....

 



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت16:36---5 شهريور 1393
درود.
ممنون از حضورت در وبم و نظر زیبات
راسی بازم اپم ها


سعید
ساعت14:50---6 مرداد 1393
وبلاگ قشنگی دارید ممنون که سر زدیدو نظر گذاشتید موفق باشی

محمد و مونا
ساعت14:40---6 مرداد 1393
عالی بود

shayan
ساعت14:36---6 مرداد 1393
دیگر عاشقش نشوید برایش بیشتر از همه عاشقی کردم

اینکه یواشـــکی دلتنـــــگش باشـی
خیلــــی بهـــتر از اینه که بهش بگی
و هیـــچ جوابـــی نگــــــیری

سلام وب خوبی داری موفق باشی


AmirHossein
ساعت14:29---5 مرداد 1393
به سلامتی اونایی که هر چی شکستن، دل نشکستن

به سلامتی اون كسی كه میدونه ولی همیشه ساكت می مونه

به سلامتی هر كس كه درونش داره میسوزه اما ترجیح میده لبهاشو بدوزه

به سلامتی اون سوال هایی که پرسیده نمی شن ولی جوابشون بغض میشه تو دل آدم

به سلامتی اونیکه تو دردناکترین لحظه ها، سنگینیه سکوت رو تحمل کرد اما لب باز نکرد تا عشقش همونجوری که خوشه ، خوش بمونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 5 مرداد 1393 ا 12:25 نويسنده : نیلوفر ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.